2014. február 20., csütörtök

Semmi esetre sem szeretném, ha azt hinnétek, hogy kérkedni akarok ezzel, de sikerült kapnom egy új telefont. Azzal meg pláne nem akarok felvágni, hogy ez pont egy Galaxy Note 3, ami magasabb nálam, okosabb nálam, és igazából csak egy dologban nem tud leelőzni, súlyban, de mivel hatalmas, el tudom takarni vele akár az egész arcom, hogy ne ismerjenek fel, vagy az érintőképernyőhöz beépített hosszú ceruzával kiszúrni a szemét annak, akinek ez a tény nem tetszik. Ha bármiféle késztetést éreztek iránta, nyugodtan megadhatjátok a telefonszámotokat. Én annak csak örülök, hogy eggyel több embernek (dicsekedhetek!) szólhatok, ha mondjuk vészhelyzet áll elő és nem tudom a tartós tej szavatosságát. Ma már el is jutottam arra a szintre, hogy szerettem volna 1, azaz egy SMS-t írni, ehelyett pedig pontosan 4-et küldtem. (plusz-mínusz 30 a Lomtárba). Miután félórát vártam azután, hogy 90x megnyomtam a Küldés gombot az eredeti szöveggel, miszerint rémizgalmas egy tök jófej ember miatt elveszíteni az üzenet szüzességet és még mindig nem küldte el, elkeseredettségemben írtam egy másikat, amiben kifejtem, hogy mindenki pisiljen sörtől 40 napig, meg amúgy is, néha rágom a körmöm, ezt meg úgysem kapja meg senki! Pechemre ezt pont megkapta valaki, így írtam is neki, hogy előröl kezdjük. Majd elküldtem az eredeti szöveget, utána pedig megírtam, hogy a szüzességnek már mindegy, de bocsájtson meg nekem, ha még így is hajlandó velem szóba állni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése