2013. szeptember 20., péntek

Életem legrosszabb ötlete volt vizes kézzel megfogni a gyógyszert és belerakni a számba. Keserűbb volt, mint...Na jó, igazából ez a második legrosszabb ötletem volt. Az első helyen még mindig az a pár nappal ezelőtt történt manőverem áll, hogy a melltartóm kosarából hirtelen kicsusszant vasdarabot majd én foggal visszanyomom, hogy legalább nap végéig kitartson. A zseniális ötletem kivitelezése közben viszont letört egy darab a fogamból. Úgyhogy a melleim azóta a helyén vannak, de remélem ez éppen elég ok arra, hogy nagyon kedvesnek és aranyosnak tűnjek anélkül, hogy mosolyognom kellene.
(Nem tudom mennyire tűnik fel nektek az oldalsáv, de kezdek asszimilálódni a blogspothoz.
 Ja, és ami azt illeti sikerült a helyreállítani a dátumozást is. Senki nem szólt, hogy végig taiwani idő szerint írtam. )

2 megjegyzés:

  1. A letört fogadról jut eszembe.
    El kéne mennem rendbe rakatni az enyémet.
    Úgy 14 év után. :D

    VálaszTörlés