2013. szeptember 23., hétfő

Tesóm egyébként majdnem olyan intellektuel, mint a magyar társadalom jó része, emellett szőke is. Így születhet olyan mondat tőle nagyitól hazaérve, hogy: 'Azt mondta, hogy dzsem. Nézem, rá van írva, hogy jam. Megkóstolom, erre lekvár.' , vagy, hogy ő LABDAdor kutyát kér anyától születésnapjára, továbbá táborból hazajövet elmélyülve konstatálja, hogy ' Ezek a programok túl gyerekesek voltak egy magamfajta 7 évesnek.' Ezektől eltekintve viszont javasolnám a későbbiekben oktatási miniszternek, mert ma bementem helyettesíteni a képzeletbeli osztályához egy angolórát. 1000 forintot adott érte és még élveztem is. Mondjuk ehhez lehet, hogy hozzájárult az, hogy fél éve én állíthattam neki össze a névsort és amellett, hogy most bosszúból az összes exemnek beírhattam egy szaktanári figyelmeztetést szemtelen viselkedés miatt, Varró Daninak, Grecsó Krisztiánnak és Tóth Krisztinának örömmel osztogattam nyomdákat, mosolygós csillagos ötössel együtt.

2 megjegyzés:

  1. :,D
    Jóóó de még pici, neeem??? Ha olyan nagy ló lenne mint a nővére akkor még meg is értenénk, hogy leszólod. Miss Kritikus. :P

    VálaszTörlés