2013. szeptember 30., hétfő

Van egy kis füzetem, amibe mindig felirkálom minimum címszavakba, hogy ezt és ezt bele kell írnom a blogomba. De most nincsen semmiféle jegyzetem, úgyhogy leírom, hogy nem tudok mit leírni. Mondjuk most eszembe jutott, hogy a húgom megkapta élete első magassarkú cipőjét és nagyobb eksztázisba van, mint anno nagyim Szécsi Pál koncert előtt. Képzeljetek el egy discogömböt, sarkakkal. Kb. így néz ki a cipő, csak rondább, de nem akarok illúzióromboló lenni, így nem bántom miatta. Sőt, még azt is eltűröm, hogy az egész szobám ezüst flitteres legyen. Tudom, hogy ez mennyire fontos időszak, így hát le is fényképezem minden mozdulatát benne. Amikor zoknival felvéve wc-n ül benne, amikor az orrát turkálja benne, amikor balettozik benne, vagy amikor csak simán abban alszik el. Semmi pénzért nem fosztanám meg attól az élménytől, hogy ezeket a képeket viszontláthassa a 18. születésnapjára készített videóban. 

4 megjegyzés:

  1. Puszi Pankinak! és neked is! ♥

    VálaszTörlés
  2. Azt a videót majd én is hadd lássam! ^^
    Persze akkor már nagy lány lesz és azt mondja, hogy látod látod nővérem, hülyét csináltál belőlem de én 18 vagyok, fiatal és szexi, Te meg már öreg. :D

    VálaszTörlés