2013. október 2., szerda

Annyira rossz, hogy a blogom statisztikája, csak az mutatja, hogy hányan olvassák a blogomat. Néha jó lenne tudni, hogy milyen korosztály olvas, vagy milyen neműek, mert akkor sokkal könnyebben jönne a ihlet. Mondjuk elláthatnám anyám középkorú barátnőit ilyen ' A jó házasság alapja az, hogy soha nem engeded ki a férjed a házból éhesen meg kanosan.' típusú tanácsokkal, vagy zsenge srácoknak mesélnék arról, hogyan próbáltam meg elsajátítani a gitározás fortélyait autodidakta módon az internetről. Nem annyira vicces történet, hogy jobbkezes létemre, én balkezesen gitározok, mert a videóban az oktató is úgy tartotta, csak nekem nem esett le, hogy tükörkép, de legalább van egy eladó fekete akusztikus gitárom. Esetleg elmesélhetném tini csajoknak, hogy mennyit szenvedtem matekszakkörön egy srác miatt, akinek soha nem imponáltam igazából, mígnem rájöttem, hogy valószínűleg azért, mert a kedvenc zenekarát nem is úgy hívják, hogy Sklipnot, hanem Slipknot. A férfiaknak meg nyilván elújságolnám, hogy tegnap Szerencsen járt Gyurcsány.

1 megjegyzés: