2013. október 7., hétfő

A hétvégén megkaptam az abroncsomat a szalagavatós ruhámhoz, ergo már 2 napja hercegnőset játszok, és iszonyatosan élvezem. Én ezt biza tizennyolcadikáig nem veszem le! Amikor porszívózok még táncolok meg éneklek is, mert így olyan, mintha Hamupipőke lennék. Mondjuk kényelmetlen benne az alvás, leettem májkrémmel. Pisiléshez meg 3 szomszédot kell áthívni, hogy tartsa nekem. Már csak valami jóféle flip-flop a'la tangapapucs vagy egy fasza kis Wink tornacsuka kellene hozzá.

5 megjegyzés:

  1. Izgatottan várom a fellépést! :)

    VálaszTörlés
  2. meg egy aranyöv és persze alá az elengedhetetlen mackónadrág/cicanadrág :) látnám a képeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. plusz egy párducmintás felsőt vettem fel hozzá, flitteres felirattal. :-D

      Törlés
  3. Akkor most mind erről egy videót kérnénk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én voltam az egyetlen lány az osztályba, aki nem vett fel abroncsot, mer' baszott kényelmetlen. LÁZADÁÁÁÁÁÁÁÁÁS! :-D

      Törlés