2013. október 24., csütörtök

Roppantmód tudok örülni annak, ha egy 2 hete lefixált, 3 napot érintő programot mondanak le előző este. Konkrétan egy hosszú hétvége minden momentumát megszerveztem, nemcsak, hogy beavattam a családot, elpateroltam őket, de még azt is megszabtam, hogy az adott helyen mikor pukizhatnak. Továbbá lemondtam az év egyetlen olyan bálját, ahol a létező összes barátom, de még csak az ismerőseim is jelen lesznek és még ruhám is lenne, amit felveszek! Ergo, hacsak nem küldi el valamelyik olvasóm saját magát vagy kutyáját hozzám, egyedül x-elgethetem ki a külön erre a célra gyártott programfüzetemben, a már elvégzett tevékenységeket, hordhatom egyedül az egyen pólót és falhatom a természetesen autentikus ételeket reggelire, ebédre, vacsorára. Máskor nem szervezek meg semmit, 'szt majd esszük a hideg, másnapos pizzát, ülünk szombaton a TV előtt, hajnalban meg imádkozunk, hogy legyen még nyitva a helyi kiskocsma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése