2013. október 28., hétfő

Kultúrsznobkodom nektek egy kicsit. Az elmúlt egy hétben, sikerült megnézem Háy János egyik művét A gézagyerek-et, amit egy Játékszínben néztem meg, tehát a szereplők Korda Gyurira táncolás, éneklés közben, akár homlokon is rúghattak , vagy le is köphettek volna. Egyébként le is töltöttem a szövegkönyvet telefonra, mer' na, ha megakadnak, legalább tudtam volna segíteni és hasznos is lett volna, nem úgy, mint az Antigoné interaktív előadásán, amikor is olyan előadást rendeztem meg, amiben Kreón nemcsak, hogy népszavazást tart, de le is mondd Théba uralkodásáról, arról nem is beszélve, hogy a Hírnököt választottam királynak, aki a darab közepén kimondja, hogy tulajdonképpen ez a város egy szar hely, és ha lehetne azonnal elhúzna innen.  Aztán sikerült végigszenvednem a Justin Timberlakekel és Ben Affleckkel sem jól eladott Vakszerencsét. Röpke másfél óra alatt megszámoltam, hogy pontosan 354 db popcorn van egy dobozban. Másra nem volt jó ez az idő, esküszöm! Így kárpótoltam magam a legújabb, és valószínűleg utolsó Richard Curtis filmmel, amibe főszereplőnek megtalálták az egyetlen angol, kiköpött Bereczki Zolit, mindezek mellé a legjobb zenéket ollózták össze, az amúgy is kibaszott/kurva jó! *.*  zseniális történethez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése