2013. december 27., péntek

Számomra a karácsony, nem vicc, nem ámítás, gasztronómiai szempontból a legrosszabb! Nemcsak, hogy a halnak minden sült, főtt, párolt, rántott, kandírozott, fűszerezett, sózott, cukrozott formáját utálom, de csirkén kívül egyéb húst nem is eszek meg és köztudott, hogy márpedig ezen az ünnepen egyik rokon sem ananászos csirkemellel és béchamel szósszal rukkol elő. Így fordulhatott elő, hogy Szenteste én melegszendvicseket gyártottam, másnap meg zacskós gyors tésztát kavargattam, amíg a többiek a töltött káposztát. Ennek ellenére ne sajnáljatok, valószínűleg annyira nem éhezhettem, mert venni akartam ilyen ámérikái filmes, ronda, karácsonyi pulcsit, de mindegyikbe úgy néztem ki, mint akinek pont ez az esemény tetszett volna a legjobban kaja ügyileg. Továbbá szúrnak is, úgyhogy én teljes mértékben megértettem, hogy miért nem akarják soha felvenni a díszfotózásokhoz.

2 megjegyzés:

  1. Én egy percig nem akartalak sajnálni. Én azt mondom szimplán hülye vagy. :D
    De tényleg, annyi de annyi, elmondhatatlanul finom étel van aminek nem csirke és hal az alapja!!!! *.* Úgyhogy aki válogatós az vessen magára (ne kukoricát) és nyammogjon melegszenyót egy ilyen szép ünnepen. :P :P

    VálaszTörlés
  2. a csirke finom. a hal nem. meg amúgy is. 42! :-D

    VálaszTörlés