2013. december 5., csütörtök

Amúgy anyukámhoz odamentek az utcán, hogy 'valaki olvassa a lányod blogját, így rendesen?'. Tesóm meg egyre kíváncsibb mióta teljes biztonsággal tud olvasni, és bár két éve nem sikerül megszereznie a címet, remélem ezután sem fogja tudni, mert a múltkor is érdeklődött, hogy szoktam-é róla írni, én pedig fapofával hazudtam neki, hogy: SOHA! Pedig most is megosztom ama elméletét miszerint, csak a takaró gombos része lehet a lábunknál ugyanis, ha ott bemásznak a nemlétező bogarak, csapdába kerülnek és a fejünket már nem fogják elérni, így teljes biztonságban vagyunk tőlük egész éjszaka. Az ez alatt lévő pukizóna hipotézisét nem is említem..

7 megjegyzés:

  1. Na ez két újabb ok a takaró elhelyezésre :))

    VálaszTörlés
  2. :,D
    Húgod jó arc! Imádjuk a történeteit! ^^ Amúgy abból igaza van, hogy a gombnak lent kell lenni lábnál. Továbbá, elfogadom a kihívást Barnie Stinsonosan és egyszer valahogy meg kell tudnia a kistesónak a blogod címét! :P :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éééééreztem, hogy te leszel a besúgó ;-)

      Törlés
    2. No már az is megvan, hogy Panka. Előbb utóbb célba érek! ^^ :P

      Törlés
    3. Én adtam neki a nevet! *.*

      Törlés
  3. :)
    Panka édes pofa! Puszilom!

    VálaszTörlés