2013. november 29., péntek

Mióta megnéztem Móricz egyik művének filmadaptációját, a '76-os Ranódy László által rendezett Árvácskát, nem tudok magamhoz térni. Sírok A nagy házalakításon, X-Faktoron. Még akkor is bömböltem, mikor az egyik barátnőm azzal biztatott, hogy 'Nyugiiiii, belőled lehetne újságíró, vagyis a Velveten mindenképpen.' Aztán rájöttem, hogy ez nagyjából azt jelenti, hogy ahhoz éppen elég jól írok, hogy néhai olvasói levelekből összetákoljak egy 12 jó tanács, hogyan szeretkezzünk kertészünkkel a konyhában és nyögjünk izgatóan közben, még akkor is, ha kényelmetlen a konyhapult és a férjünk bármelyik pillanatban hazajöhet című cikket. Ennél a résznél még felhőtlenül boldog állapotomban is elmorzsoltam volna néhány könnycseppet. Úgyhogy valahogy összekaparom magam.

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöööööm! :D Ezt nem lehet elégszer hallani ;-)

      Törlés
  2. Szerintem meg.....
    Azért sem mondom ki Miss Egoista! :P :P Tudom, hogy tudja azt amit mindenki tud Önről úgyhogy csakazértsem!!!! :P
    Amúgy szeretném nagyon megköszönni ha még nem tettem volna (és úgy emlékszem nem tettem meg) hogy kitette Hölgyem a blogom oda oldalra, igazán kedves dolog volt Öntől! :) Köszönöm szépen még egyszer! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen Lú! :D (CSAK A HAVI TÍZEZRET UTALD AKKOR, MERT EL VAGY MARADVA MÁR ÍGY IS 2 HÓNAPPAL!!!!!!!!)

      Törlés
    2. 10.000??? :-o Ööööö....igaz. Mondjuk én 20.000-re emlékeztem de mindegy.
      Mondjuk, mivel olvassa a blogom és én is kiraktam Kegyedet a blogomra így végül is Maga jön nekem 30.000-rel szóval.... :P

      Törlés
    3. Mi az, hogy csak azért kerültem ki, mert olvasom a blogját? :-D Hát minimum azért, hogy inkább ezt olvassák, mint a magáét ;-)
      Egyébként tartozok egy városligeti borozással tudom, tudom! :-D

      Törlés